czwartek, 9 stycznia 2014

Co Wy na to, żeby...?

Kochani!

Mam kilka spraw do omówienia.


Pierwsza~
Zaległe życzenia świąteczne! Wiem, że już dawno po, ale jako że nie miałam możliwości na podzielenie się nimi z wami, to korzystam z okazji teraz. Życzę Wam jak najwięcej pozytywnej energii, by lenistwo nie zjadło Waszych sił. Byście wytrwali w szkole, pracy, domu. By pogoda ducha Was nie opuszczała, a także niech spełnią się Wasze postawione w życiu cele. :)


Druga~
Życzenia sylwestrowe! Nowy Rok i jego świętowanie teoretycznie minęło, ale w praktyce wciąż mogę Was obdarować bonusową dawką życzeń. Więc niech Was uśmiech i ciepło nie opuszcza, niech Wasze portfele napełnią się zieloną fortuną na nowe płyty i inne gadżety, a także by wszystko co dobre trzymało się Was przez cały rok 2014 i każdy kolejny. :)


Trzecia~
Przeprosiny. Chciałam Was bardzo przeprosić, za brak nowych scenariuszy. Minęło sporo czasu odkąd coś napisałam, w dodatku obiecałam Wam kolejną pracę jeszcze w zeszłym roku. Nie chcę wyjść na kogoś, kto się tłumaczy, ale swoje powody mam i wierzę, że nie będziecie mieć mi tego za złe. Plany zawsze mogą się zmienić i tak było w moim przypadku. Przyjaciółka poszła do pracy i chciałam spędzić z nią każdą ostatnią wolną chwilę. Tata dostał przepustkę ze szpitala i był na święta oraz nowy rok w domu. Na dokładkę rodzinka z Anglii zrobiła nam niespodziankę i przyjechali na okres świąteczno-noworoczny. Miałam sporo osób i pracy na głowie, więc nawet gdy chciałam, nie byłam w stanie pisać. 


Czwarta~ 
Propozycja. Otóż, chcę Wam zaproponować coś w ramach zadośćuczynienia. Ale zacznę od wyjaśnienia sytuacji. Aktualnie jestem w trakcie tworzenia rozdziału na bloga, gdzie piszę opowiadanie. Jest tam jeszcze trochę do napisania, a chciałabym to skończyć póki mam wenę, więc w tej chwili stanowi to mój priorytet. Przedłuży to czas do pisania scenariusza.
ALE. Pomyślałam, że mogę napisać Wam coś w rodzaju tzw. "Imagine". Krótka sytuacja, jakiś jeden wątek, dotyczący każdego członka danego zespołu. Wiem, że ludzie piszą takie rzeczy i zastanawiałam się, czy by nie spróbować czegoś takiego u siebie na blogu. Mam takowe pomysły, a napisanie tego zajmie zdecydowanie mniej czasu niż praca nad samym scenariuszem i byłabym w stanie zapodać czymś takim już w weekend.

Tu pojawia się moja prośba do Was. Mam pomysły, ale nie wiem na jaki zespół się zdecydować. Dlatego chętnie wysłucham waszych próśb i życzeń. Każdy z Was może zaproponować maksymalnie trzy zespoły. Zliczyłabym potem głosy i wytypowała kilka grup, o których bym napisała. Jeśli starczy pomysłów, czasu i możliwości, to i z każdym z osobna może się coś uda. 
Na razie krótka zasada: jedna osoba = max. 3 propozycje. 
Nie więcej. :)


Piszcie więc w komentarzach co o tym sądzicie i jakie macie propozycje. Będę Wam wdzięczna. ^^


Pozdrawiam~!

28 komentarzy:

  1. Ja proponuję EXO, B.A.P i BTS. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. EXO, SHINee, B.A.P

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak będę cieprliwie czekać na cokolwiek. Rozumiem Cię w kwestii braku czasu, którego naprawdę jest mało oraz życia prywatnego, które jednak jest ważniejsze. :)
    A co do Twojego pomysłu - jest naprawdę dobry. Z chęcią przeczytałabym coś takiego, a więc moje propozycje to (a szkoda, że tylko 3 ;-;): EXO, Block B, Infinite ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, tak się cieszę, że żyjesz i że wszystko jest w porządku! :O
    Wesołych Świąt, najadłaś się chociaż?
    Szczęśliwego Nowego, pełnego radości i nowych perspektyw <3
    Oraz, oczywiście, dużo dużo weny :)

    PS: Czy ja jestem przewidywalna? DB5K, BTS i - moje najnowsze Słoneczka (SERIN-AH~! *O*) - AlphaBAT <3

    Przesyłam moc uścisków i buziaków <3
    Sasu~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łah, dziękuję! *-*
      Najadłam, najadłam. Tyle frytek się narobiłam, że już nie mam sił robić na najbliższy czas. A tak je uwielbiam ;_;
      Też uwielbiam AlphaBAT, zdobyli moje serce, aż jestem sama zaskoczona. :D
      I domyślałam się, że wspomnisz o DBSK i BTS. ^^
      Cieszę się, że o mnie wciąż pamiętasz! Miałam taką nadzieję, że zobaczę tu Twój komentarz. <3

      Usuń
    2. ONI SĄ TACY CUDOWNI ;A;
      Głupie idioty. Głupie, piękne, cudowne, utalentowane kretynki. Angielski Bety to moje powitanie z kumpelką XD
      (Z innymi nadal mam JYJowsko Ayyy Girlowskie "rolling down my sexy window" :>)
      Moja droga! O Twoich scenariuszach nie da się zapomnieć! :D
      A jeśli jesteś ciekawa, to od ostatniego scenariusza, czytałam wszystkie od początku przynajmniej siedem razy :>
      Nie, nie jestem psychofanką. Jedz i pij bez obaw :3

      Usuń
    3. Ciebie też rozbraja śmiech F:ie? XD Takie urocze. :D
      Łoooaaaah. Cieszę się, że tu zaglądałaś! *-* Ja mam taki sentyment i słabość do Ciebie, bo jesteś jedną z pierwszych czytelniczek i pomocniczek i w ogóle bym Ci słodziła i słodziła. <3

      Usuń
    4. Waaa, to takie niesamowite, że chyba się popłaczę ;; Czuję się dobrze z myślą, że moje odwiedziny dają Ci chociaż trochę radości ^o^
      Nie jestem pewna, czy wspominałam, ale nadszedł czas, by to zrobić - nie znam bloga z lepszymi scenariuszami, chociaż połowę internetu znam na pamięć, a drugą połowę trzymam na dysku :D
      Jesteś najlepsza, więc koniecznie musisz dalej pracować nad przynoszeniem nam, czytelnikom, mnóstwa szczęścia, radości i motylków w brzuchu *O*
      Ach, nic, tylko Cię ściskać i wycałowywać, tak <3

      Usuń
  5. Bts, b.a.p, exo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, wszędzie EXO xD to ja inaczej :D może VIXX (pewnie wiesz czemu xD). Block B <3 i tu będzie zaskoczenie - INFINITE <3 mam nadzieję, że Ci się uda coś napisać ; *

    Nala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu kochana, dawno Cię nie było. Dobrze, ze wróciłaś. ♥
    Może Infinite, Super Junior, Exo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Big Bang, JYJ, BTS

    OdpowiedzUsuń
  9. 2pm, block b, mblaq *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się cieszę że żyjesz i masz się dobrze. Dziękuję za życzenia i również życzę ci tegi samego z dużą ilością weny. Ja będę miała tylko jedna prośbę o teen top

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że dałaś znak życia : ) Ja również chciałam Ci życzyć wszystkiego najlepszego w tym nowym roku <3 A co do zespołów to ja zagłosuje na: Exo, BTS i AlphaBAT ^^

    OdpowiedzUsuń